21 Ocak 2009 Çarşamba

AŞKIN YAŞI OLMAZ

BU ANLATACAGIM OLAY TAMAMEN BENİM BAŞIMDAN GEÇMİŞTİR
12 yaşında yakışıklı ve aşık bir cocuktum kiminiz 12 yaşımda oldugumu ögrenince okumaktan vaz bile gecmişsinizdir neyse gelelim konuya

kimileriniz 12 taşında aşk mı olur der ama hatırlatıyım aşk ın yaşı yoktur ne zaman nerde insanın başınıza gelecegi belli olmaz
aşk kiminle ne zaman başınıza gelecegi belli olmaz benimde en iyi kız arkadaşımla başıma geldi çok çekindim flort teklifi etmeye ama sonunda arkadaşımla haber gönderdim oda istiyomuş zaten ama söyliyemiyomuş 28 eylül 2007 saat 12:55 de başladı büyük aşk geceleri aklımdan cıkmıyor sınıfta tahtaya bakacagıma onun gözlerine bakıyor ve kendimi kaybediyordum bana arkadaşlarımla oyun oynamaktansa sınıfın camında onun ona bakmak dahada iyi geliyodu her geçen gün ona olan sevgim azalıcagına biraz daha artıyor ve sevgi küpü olmuştum artık ve ne olduysa herşey o gün başladı benim disiplin cezası yüzünden okuldan uzaklaştırıldım 3 gün fazla bişey degil ama bana o degil sınıfımın degiştirilmesi cok koymuştu sınıf degiştirmek zorunda kaldım onun gözlerine bakamıyacak onu göremeyecektim artık her dakika sadce tenefüslerde bana yetermi hiç 10 dakika... ve başka sınıftayım önceleri pek zor gelmişti ayrı kalmak ama zamanla alıştım birazda olsa
bir gün herşeyin sona erdigi gün bi çocuk benim sevgilime cıkma teklifi etmiş aşkım da düşüncem demiş işte bunları sevgilimin en yakı arkadaşından ögrenince şok oldum bittim hayata küstüm ya kabul ederse o zaman ne yaparım onsuz ben yaşayamam bi gün geçti kabul etmiş cıkma teklifi eden cocugun yanına gittim bide ona sordum evet böyle bişey var dedi kahroldum hemen dilek yani sevgilimin yanına koştum hayırlı olsun diye bagırdım eve giderken hüngür hüngür bi hiç ugruna saatlerce agladım yıkıldım herşey bitti benim için.....

KENDİMİ ÖLDÜRMEK İSTİYORUM ONSUZ Bİ HAYAT DÜŞÜNMEK BİLE İSTEMİYORUM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!

BURDAN SONRASI SONRADAN YAZILMIŞTIR...!!!!


arkadaslar hikayeyi silmek istemedim ama birazda utandım ben delimiyim bi kız icin ölüyim ŞİMDİ YENİ BİRİYLE DAHA MUTLUYİM HEM SİMDİ CIKTIGIM KIZ DAHA GÜSEL :d
AŞK BNM İCİN COK ERKENMİŞ HİKAYEY SİLMİYORUM L ÜTFEN DALGA GECMEYİN

Hiç yorum yok: