21 Ocak 2009 Çarşamba

Rüyayla Yeniden Aşk

Olay tamamen benim başımdan geçti,paylaşmak istedim.

Ben Tolga. Liseye Yeni Başlamıştım,Kasım ayı gibi bir kızla çıkmaya başladım.Kız beni okadar çok seviyorduki benim için ölmeye bile hazırdı.Beni bu kadar çok sevdiği için bende ona çok bağlanmıştım..Birbirimizi seviyorduk.
O sene boyunca çıktık.ben sınıfta kalmıştım.Nihal artık 10.sınıf olmuş ben ise hala 9.sınıftaydım.Nihalle okulda eskisi gibi değildim,yanına gidesim gelmiyor soğuk davranıyodum ama Nihal yinede çok seviyordu beni.. Aynı sınıfta olduğum ve aynı servisle gidip geldiğim bir kız vardı Melike.. Aramız iyiydi ama çıkmak,aşık olmak aklımın ucundan bile geçmiyordu.. Esmer,zayıf benden kısa ama çok tatlı biriydi.
Nihalle ayrıldım,niye ayrıldığımı bilmiyorum ama ayrıldım.Günlerce ağladı,okulda beni gördüğünde ağlıyordu sürekli.Ben ona babamın Bursa'ya tayini çıktığını ve oraya gitceğimizi söyledim.Oysa yoktu öyle birşey.
Ramazan Bayramından 1gün önceydi.internet Kafedeydim,oynadığm oyunda arıza olduğu için msnde arkadaşlarımla konuşuyordum.O sıra beni birisi ekledi,ekleyen melikeydi,sınıftaki herkesi ekliyodu.
Neyse biz konuşmaya başladık,sohbet ettik saatlerce havadan sudan sohbetleridi ama çok tatlıydı onla konuşmak.Sonra telefonla konuşmaya başladık..benim çıkcağm insan böyle böyle olmalı diye anlattı uzun süre,"bende öyleyim" dedim birden.niye dediğimi bilmiyorum.Sonra hemen kapattım telefonu tekrar aradı ve yine konuşmaya başladık.2 saat kadar konuştuk..Telefonu kapattığımızda onunla çıkıyordum ve ortada teklif falan yoktu.sanki 2saati hafızamdan silmişlerdi.
Çıkmaya başladık,okulda herkes tepki gösterdi bana Nihali niye bıraktın diye.Ama hiçbişeyi umursamıyordum,çok mutluydum melikeyle..
Bu Şekilde 364gün çıktık.Ertesi gün 1.yılımız olacaktı.. Onunla 22sinde çıkmaya başladığımız için 22tane gül alacaktım.Herşey hazırdı,evde kimse olmayacak film izliycektim ve tam ben banyodayken arkadaşım gülleri getircekti.
Ama planladığım gibi olmadı.1önce önce msnde konuşurken ağzından bişey kaçırmıştı. Eski sevgilisi hala melikeyi seviyor ve onu rahatsız ediyordu. Böyle bişey olması beni kahrederdi,ya yine melike onu severse diye,eski günleri hatırlar dönerse diye.Hele ki böyle bişeyi bana söylememesi çileden çıkartmıştı beni. Ayrılalım dedim,madem istiyorsun ayrılırız dedi..Ayrıldık 10 ay boyunca 5-6 kızla çıktım ama sevemiyordum..Aklımda durmadan Melike vardı ve bunu kimseye söyleyemiyordum..
10ay gemişti ayrıldığımızdan beri tam 10 ay..Bir gece msndeydim yine sabah 5 olmuştu ve bütün arkadaşlarım çıkmışlardı msnden.Tek Kalmıştım..Sıkılmıştım ama çıkasım gelmiyordu nedense..O sıra melike girdi msnye.Önemsemedim nası olsa yazmaz diye.Ama inanamadım bana yazmıştı tolga?? demişti bana.içim kıpır kıpır olmuştu..Bana iyimisin? Çok korktum bişeyin yok dimi dedi.Beni rüyasında görmüş ve korkmuştu.Hastaymışım ve kötü durumdaymışım.Neyse konuşmaya başladık sohbet etmeye başladık ama 10 ay sonra ilk sohbetimizdi.İçimde başka bi ben vardı içim içime sığmıyordu. Devam ettik öyle. Akşam dışarda arkadaşlarımla içmiştik.Beni Büfeden içkileri alırken görmüş ve bana sormuştu hala çok içiyomusun diye.Çok mutluydum onunla sevgili olmadan sohbet etmek bile mutluluk veriyordu bana 6olmuştu saat,güneş doğmuş ama hala sohbet ediyorduk biz.Sonra nasıl olsa kaybetcek bişeyim yok,eğer terslersede içki içtiğim için derim özür dilerim diye ; "seni hala çok özlüyorum dedim" inanamadı benden böyle bişey duyduğuna..10 aydır oda beni çok özlemiş.Kimseyle çıkmamış ve beni seviyordu..Biraz daha sohbet ettik.Yeniden başlayalımmı dedim.Sabah 7 olmuştu ve artık çıkıyorduk,sevgiliydik..10 aylık özlem bitmişti..
7buçuk gibi uyumak için çıktık msnlerden.yatağıma yattım ama uyuyamıyordum çok mutluydum..Böyle bişeyin olmasına imkansız gözüyle bakarken yeniden çıkıyorduk..Bunları düşünürken uyuyakaldım.Akşama doğru uyandık.. En erken 2gün sonra buluşabildik.Saat 6gibiydi. beni bekliyordu karşıda..Yanına gittim,yüzüne bakamıyordum okadar güzeldiki..Yürümeye başladık sohbet ettik ama birbirimizin yüzüne bakmamıştık bile doğru dürüst daha..Bankların birine oturduk,denize bakıyorduk..Elimi omzuna attım ve kendime doğru çektim sarılmıştık..Çok seviyordum onu ona doğru baktım göz göze geldik..Elimi tuttu sıktı.. İyiki benimsin dedi..
6 Aydır çıkıyoruz.Çok Mutluyum,çok seviyorum.. İyiki diyorum iyiki o rüyayı görmüş..
Her fırsatta beni yeniden ona kavuşturduğu için şükrediyorum.

Allah Herkesi sevdiğine kavuştursun..

Hiç yorum yok: