21 Ocak 2009 Çarşamba

Netten sevgİ mİ asla

sitedeki hikayeleri okudukca yazmadan edemeyecegimi anladim. benim hayatimi mahveden insani nette tanıyacagımı dusunsem aklıma getıremezdım. 2004 yılında bır chat sitesinde tanısmıstık onunla isminin ece oldugunu ingilizce ögretmenligi okudugunu falan söledi ilk gun bu tur sohbetler ile geçtikden sonra ertesi gun aynı siteye girdim ve onu beklemeye başladim cunku ona benım anlam veremedigi biseler başlamıstı.neyse arada 2 ay kadar zaman gectikden sonra kendısıne karşı hissettiklerimi acikladim. ve bana dedi ki... sen ne sacmalıyorsun böle sey mı olur internetten aşık mı olunur dedi. neyse ben genede sevgimden bisey kaybetmeden onu sevmeye devam ettim aradan gecen zamanlar onunda bana sevgisi degismisti telefon numaralarımızı almıstık bıgun onunla konusurken senı cok sevıyorum dedıgımde bende senı demıstı ama lafı gerı toparlayarak bısey demedım dedi. ertesi gun dedıkı artık bende saklayamayacagım bende senı sevıyorum dedı. onunla konusurken okadar mutlu oluyordum kı her anımın onunla gecmesını ıstıyodum sesını duymadan yapamıyordum ogrencı yurdunda kalıyordu kendısı sabahlara kadar konustugumuz gunler oluyordu artık tamamen asık olmustuk ıkımızde ve ben kalkıp alanyaya calısmaya gıdecekdım cunku oda bana alanyalı oldugunu sölemıstı neyse bana dedıkı ayrılmalıyız dıe mesaj yazdı bende ben sana gelırken sen benden ayrılmayı dusunuyosun dedım. oda bana ben sana yalan söledım alanyalı degılım ve yalan söledıgım ıcın pısmanım die mesaj yazmıs.bende dedım kı ben bu sevgı icin ne yaparsan yap kabulumsun dedım. o kendıne gururuna yedıremıyordu söledıgı yalanı bitsin diyordu(KEŞKE OZAMAN BITSEYDI) bende onu kaybetmek istemedıgım ıcın çok ısrarcı oldum eskısı gıbı devam ettık sevgmızı yasamaya alanyada 4 ay çalıştıkdan sonra askerlık için memleketime dondum. neyse askere gittim acemı birligimde 47 gun kaldım onunla konusmak ıcın bırınden telefon buldum ama ulasamadım bi turlu telefonlarıma çıkmıyordu askerlık degıl zoruma gıden benı sevdıgını söleyen insanın benı yarım bırakmasıydı.neyse dagıtım iznine geldim ve telefonuma 4040 dan mesaj geldı(telsim kullanan arkadaslar bilir) gizli numaradan ve aynen sunu yazmısdı ben senı cok sevdım ve hala sevıyorum UNUT BENI SEVGILIM BEN UNUTMUYORUM gece yolcualrının sarkısı idi. ben ise telefonuma cevap vermedıgı gunlerde hep sunu dusundum onun basına bisey geldi ondan benı arayamıyor dıe hıç kotu dusunmedım. ve bu guzel sevgımız
3 yılını doldurmak uzereyken sebebsız nedensız cektı gıttı hayatımdan. 16 nisan 2007 tarihinde benım hayatımı mahvedıp gıttı. telefonunu kapatmıs artık kullanmıyordu aramalarım hep bosunaydı onu.bı gun mail gelmisdi bana onun msn adresinden bılmıyorum kendi yazdi ama ben arkadasıyım dıodu mailde ece senı hep sevdı ve senı sevdıgı ıcın bu sevgısınden vazgectı cunku o bir kürt aşiretinin kizi ailesi seninle konustugunu ögrendi seni öldüreceklerini söleyıp kızı vazgecırdıler sırp senın ıyılıgın ıcın(ben onun kürt kizi oldugunuda bilmiodum 3 yıl boyunca) bende maıle cevap yazdım sevseydi beni ozaman gelir benim ölecegimi düsüyorduysa gelir benimle bu sevgi ugruna ölürdü dedim. ve birdaha mail gelmedi. aradan 3 ay kadar zaman gecti ece nin msn si açilmisti ben selam verdım ama karsımdakı ece olmadıgını arkadası oldugunu söluyordu ve uzun sure hep eceden bahsederek onunla yazdım.ben senın arkadası olduguna ınanmıyorum dedım defalarca camı ac ozaman ınanacam dedım ama o hep bı bahaneler bulup camı acmadı.sonra ve msnsınde su yazıyordu ben senı hıc unutmadım hep özluyorum aşkım..sizce arkadaslar kendisimi yoksa arkadasımıydı msn dekı çok kararsız kaldım hep ve engelledım onun msnsını. okadar aciz kalmıstım kı ben hastanede calısıyorum uyusturucu ıgnelerde aısmıstım onun yuzunden o benım hayatımı mahvedıp gıttı. NETTEN ASIK OLAN ARKADASLAR benim durumuma düsmemeniz için sakın bi delilik yapmayın iyice tanıyın ben tanıyamamısım(( onun bana yazdıgı gıbı bende ona dıyorum kı UNUT BENI SEVGILIM BEN UNUTMUYORUM

Hiç yorum yok: