21 Eylül 2008 Pazar

Askımla tanışmamız :) Azcık Uzun ama Gerçekten Güzel

Tam 1.5 Yıl oldu onu tanıyalı.
O gece her zamanki gibi yine internet kafedeydim.
Bi yandan oyun oynuyor bi yandan da müşterilerle ilgileniyordum.O arada içerden bi ses geldi Harun abi bi gelsene diye.

Seslenen kardeşim gibi sevdiğim birisiydi.
Abi baksana msn e yanlışlıkla birini ekledim büyük birisi çıktı dedi.
Bende salla ya dedim.
Ama birden onun karşısında buldum kendimi.Ne olup ne bittiğini anlamadım.Ufak ufak tanıştık.Her ne kadar engellemeye çalışsada izin vermedim ve kendi msn adresimi ona verdim.Eğer eklemek istersen konuşuruz rahatsız etmem seni dedim.

Ve baktımki msn imi eklemişti 2-3 Gün geçti aradan o msn ini açtı.Anlat bakalım kimsin nesin dedi.O ana kadar ne adını biliyordum nede yüzünü görmüştüm.Yavaş yavaş tanıştık.Bursalı olduğunu söyledi.
Aramızda mesafe vardı.Ben Tekirdağ'lıydım.

Daha sonraki konuşmalarımızda Edirne'de üniversite kazandığını ve orada okuyacağını söyledi.O anda içimden acaba yüzyüze görüşebilirmiyiz diye geçirdim.

Çok masumdu ve ürkekti.Korkuyordu onu rahatsız edicem diye...
Az çok kişiliğini öğrenmeye başlamıştım.Ama yinede yüzünü nasıl biri olduğunu bilmiyordum.

4-5 Gün Msn de konuştuk.
Bi gece yine msn e girdi ve vedalaşma vakti dedi.Artık görüşemicez okuluma gidiyorum yurtta kalıcam ve msn e giremem.Kendine iyi bak tanıştığımıza sevindim dedi.
İşte o gece...Onun ayrıldığımızı artık görüşemeyeceğimizi düşündüğü gece ; Bizim başlangıç gecemizdi.
Yalvar yakar telefon numarasını aldım ve hala yüzünü bilmiyordum

Uyumadım o gece , hiç yalnız bırakmadım onu Edirne'ye otogara inene kadar mesajlaştım ve ona yalnız olduğunu hissettirmedim.

Evet...Benim yaptıklarım onu etkilemişti.Ondan sonraki günler konuştuk konuştuk konuştuk.Ama hala birbirimizi sevdiğimizi bilmeyen 2 arkadaştık.

Aramızdaki konuşmalar birbirimizi görmeye sürükledi bizi.
İyice merak etmeye başlamıştık birbirimizi.

Artık konuşmalarımız yavaş yavaş arkadaşlıktan çıkmaya başlıyordu.Ona gösterdiğim ilgi ve dürüst davranışlarım hoşuna gidiyordu.

Bigün görüşelim dedik... Ama artık sevgili gibi bişeydik
Ve ona geleceğimi söylediğim gün : İster güzel ol ister çirkin seni sevicem bunu bil dedim.

2 Gün sonra O'na doğru yola çıkmıştım.2mizde çok heyecanlıydık.
Aradan geçen iki buçuk saatin sonunda Edirne'deydim.
Ve onu beklemeye başladım.

Geldiiiii Çok güzeldi.
Ve benim gibi utangaç biri ilk gördüğü bi kıza nasıl sarıldı bilmiyorum

O gün yaşadıklarımızı hiç unutmam.
2 Masum aşıktık.
Korka korka ellerimizi tuttuk.
Utanarak gözlerimizin içine baktık.
7-8 Saat yanında kaldıktan sonra hüzünlü bir mutlulukla yanından ayrıldım.

2 Aralık 2006 ydı onun yanından ayrılırken.
O günden beri herşey olumlu olarak ilerliyor.
O benden daha ileride ailemde herkesi tanıyor ve hepsiyle yüz yüze görüştü
Ben abisi , kardeşleri ve akrabalarıyla tanıştım.
Tek anne babası bilmiyor.İstesek onlarda öğrenir ama kızları yanlarında değil.Rahatsız olmasınlar diye henüz söylemiyoruz

Şuanda hayatta ki tek beklentim onunla mutlu bi aile kurmak.
Allah'ım inşallah bize yardım eder

Okuduğunuz için teşekkür ederim.

Hiç yorum yok: