18 Eylül 2008 Perşembe

işte benim hikayem

ben 16 yaşında genç bi delikanlıyım arkadaşlarım,kızlar falan çok yakışıklı olduğumu söylerler.gelelim meseleye
benim babam urfalı annem sinoplu bu yüzden her yaz sinop'a gideriz bi tanıdığın kızı var ve ben uzun zamandır görmemiştim ama küçüklükten beri birbirimizi seyrederiz ve bunlar avusturyada yaşıyorlar.bunu unutmaya çalışıyordum ama olmuyordu kader bizi birleştiriyordu ne zaman onu görsem böyle kalbim pır pır eder.bundan önce bi çok kızla birlikte oldum ama hiçbiri bunun gibi deil.kıza ulaşmak için denemediğim hiç bi yol kalmadı,hiç bi arkadaşlık sitesinde bi üyeliği yok,halasının pc'sini hackledim msn adresi de yok,bunun gibi manyakça bi çok şey denedim ve şu an hiç bi kıza bağlanamıyorum çıktığım kıza telefon açarken keşke bu konuşacağım o olsa diyorum kendi kendime, sadece elimde kuru kuru bi fotoğraf var.sizce bi fotoğrafla bir yıl geçermi?hayatımda ilk kez aşık oldum ama bizi birleştiren kader bu kez bizi ayırıyordu, kafayı yemek üzereyim, ne yaptımsa yok olmuyor unutamıyorum,ne yapacağımı şaşırdım

Hiç yorum yok: