21 Eylül 2008 Pazar

Hayatımın askını nasıl buldum

Nasılmı herşey bir rüyayla başladı. onu görmüştüm rüyamda çook güzeldi. Onu daha önce görmüştüm ama rüyamda onunla tanışmış ve bir internet cafede arkadaşının bana yöneltmiş olduğu soruyu yanıtlıyordum! Soru şuydu: "İnşallah onu hiç bırakmazsın" diye bi soru sormuştu arkadaşı benim cevabım da şöyle olmuştu "Ben canımı bulmuşum onu nasıl bırakırım o benim herşeyim" demiştim. Sonra uyandım düşün etkisinde kalmıştım ve hayretler içinde kalmıştım. Kız arkadaşım yoktu bir kızla çıkacağıma işaret diye düşünmüştüm. Ertesi gece yine rüyanın devamını gördüm önceki gece gördüğüm rüyanın devamını görüyordum. Onunla oturuyordum bir yerde konuşuyorduk. Sabah kalktığımda hayretler içinde kalmıştım. Bu normal bişi değildi. Farklı bişiler vardı. O sıralar kendimi adeta aşka duvar örmüştüm. Sonra aynı gün içinde bir kızla tanıştım rüyamda gördğüm kıza benziyordu ama o değildi. Tanıştığım kıza rüyamı anlatmıştım. Neyse daha sonra sanki kısmetim açıldı sanki bir kız bana arkadaşlık teklif etmişti. Şaşırdım ama o kız yine rüyamda gördüğüm kız değildi. Ve en sonunda Rüyamda gördüğüm o kızla tanışmıştım. Rüyamda gördüğüm gibi bir sevdiğim abi vasıtasıyla internet cafede tanıştık. Daha sonra önceden tanıştığım kızlar yüzünden pek bana yanaşmadı ama ona karşı içimde temiz şeyler olduğunu ona hissettirince aşkımız başladı. Temmuz 7 de tam 6 ay bitcek. Umarım seninle evlenirim ve hayatımın tamamını senle geçiririm Herşeyim.Sen benim için çook değerlisin Allah bizi ayırmasın herşeyim. Bu arada unutmadan internet cafede arkadaşının bana sorduğu soru vardıya o soruyu bana gerçek hayatta da tanıştıktan sonra aynı yerde sordu. Gerisini siz düşünün Aylinim seni çoooooook seviyorum.

Hiç yorum yok: